کارت تخفیف و بیمه دندانپزشکی چیست؟

کارت تخفیف و بیمه دندانپزشکی چیست؟

هزینه دندانپزشکی بسیار زیاد شده و برای بسیاری از شهروندان توانایی پرداخت هزینه های دندانپزشکی را از دست داده اند. راه حل پیشنهادی استفاده از کارت تخفیف و دریافت بیمه دندانپزشکی است. شما میتوانید با دریافت این خدمات هزینه ایمپلنت و هزینه عصب کشی و پر کردن دندان و حتی کامپوزیت دندان را تا 50 درصد کاهش بدهید. ضمن اینکه مشترکان شبکه تخفیف میتوانند با عضویت درباشگاه مشتریان همکارت از کارت خرید تخفیف استفاده کنند.

هزینه کارت تخفیف چقدر است؟

هزینه اشتراک کارت تخفیف به ازای هر نفر در سال 217 هزار تومان است . با تخفیف ویژه تابستان هزینه اشتراک برای هر نفر 130 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

بیمه دندانپزشکی چه مزایایی برای من دارد؟

مشترکان می توانند با خرید کارت تخفیف همکارت از بیمه دنداپزشکی نیز استفاده کنند. استفاده از بیمه دندانپزشکی باعث کاهش هزینه ایمپلنت  و هزینه کامپوزیت و هزینه عصب کشی و هزینه پرکردن دندان و هزینه دندانپزشکی می شود. استفاده از بیمه دندانپزشکی باعث کاهش هزینه دندانپزشکی به میزان 30 تا 50 درصد می شود.

پوشش کارت تخفیف در چه شهر هایی است؟

مشترکان کارت تخفیف و بیمه دندان پزشکی می توانند در شهر تهران و شهر های حاشیه ای و نیز شهر کرج  از این خدمات استفاده کنند. کارت تخفیف در شهر اصفهان و یزد و ارومیه و یاسوج و مشهد راه اندازی شده و شما می توانید با خرید کارت تخفیف از کاهش تعرفه دندانپزشکی استفاده کنید.

بزودی کلیه مراکز استان و شهر های بزرگ از پوشش کارت تخفیف استفاده خواهند کرد.

با بیمه دندانپزشکی میتوانم از تخفیف در کامپوزیت دندان و ایمپلنت استفاده کنم؟

مزیت بزرگ خدمات بیمه دندانپزشکی استفاده از خدمات زیبایی خصوصا کامپوزیت دندان و ایمپلنت دندان است. مشترکان می توانند با 240 هزار تومان دندان خود را کامپوزیت کرده و با هزینه کامپوزیت 550 هزار تومانی از کامپوزیت ژاپنی استفاده کنند. کارت تخفیف باعث کاهش هزینه ایمپلنت دندان شده و مشترکان می توانند با استفاده از بیمه دندان پزشکی خدمات زیبایی دندان را استفاده کنند.

مزیت استفاده از باشگاه مشتریان چیست؟

مشترکان کارت تخفیف همکارت می توانند عضو باشگاه مشتریان شده و از 3000 مرکز هخرید طرف قرارداد استفاده کنند. کارت خرید تخفیف در 88 رشته قابل استفاده هست. این کارت خرید برای مشترکان هزینه اضافی نداشته و با همان هزینه 130 هزار تومانی قابل استفاده است.

روش خرید کارت تخفیف و بیمه دندان پزشکی همکارت

شما می توانید با مراجعه به وبسایت الماس کارت ایرانیان به سادگی ثبت نام خود را انجام دهید. برای استفاده از مراکز پذیرنده طرف قرارداد، شما یکی از عابر بانک های خود را در سیستم تعریف کرده و از پوز مخصوص اقدام به خریداری میکنید. در صورتی که شماره عابر بانک شما تغییر کند می توانید برای استفاده از کارت تخفیف همکارت و استفاده از بیمه دندان پزشکی اقدام به فعالسازی کارت جدید خود نمایید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 20 مرداد 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: