سازندگان ساختمان
اصطلاح سازندگان ساختمان  یک اصطلاح گسترده و عمومی است و بیشتر کارگران ساختمانی در درجه اول با سطح و نوع کاری که انجام می دهند توصیف می شوند. کارگران طیف گسترده ای از کارهای عملی را برای کمک به مشاغل شخصی در اماکن ساختمانی انجام می دهند. کارگران محل ساخت و ساز را بطور منظم تمیز می کنند. آنها برای از بین بردن قلوه سنگ ، ضایعات فلز و چوب از ابزارهایی مانند شن و ماسه ، بیل ، و ویلچر استفاده می کنند و یا احتیاج دارند که مناطق خاصی را جابجا کنند و وسایل ساختمان را نیز به ترتیب تهیه کنند.
 
ساختمان سازان  همچنین ممکن است به صورت محاوره ای به عنوان "کارگران کلاه سخت" نامیده شوند ، زیرا اغلب آنها از کلاه ایمنی استفاده می کنند.
 
ایمنی ساخت و ساز و محیطی امن برای کارگران بسیار مهم است. برای به حداقل رساندن آسیب دیدگی ، باید تمام کارگران ساختمانی در ایمنی در هر مکان ساختمانی آموزش ببینند.
 
در سال 2008 ، به گزارش دیده بان حقوق بشر شرایط کار ناامن و ناعادلانه و عدم موفقیت دولت چین در اجرای استانداردهای کار در صنعت ساخت و ساز را توصیف کرد. سازمان بین المللی کار (ILO) تخمین زده است که ، در پایان سال 2006 ، 90٪ از 40 میلیون کارگر ساختمانی در چین کارگران مهاجر بودند. بسیاری از کارگران مهاجر پس از فروپاشی جوامع کشاورزی خود در فقر به کار ساخت و ساز روی آوردند. 
 
در ایالات متحده ، کار غیرقانونی مهاجرت در صنعت ساخت و ساز رواج دارد. به دلیل وضعیت قانونی مشکوک این کارگران ، کارفرمایان غالباً بدون ترس از بروز عواقب ، قادر به ارتکاب جرمی مانند سرقت دستمزد و نقض استانداردهای محل کار هستند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: