تبلیغات پارتیزانی

تبلیغات پارتیزانی

تبلیغات چریکی بر روی تاکتیک های بازاریابی ارزان قیمت و غیر متعارف تمرکز می کند که حداکثر نتایج را به ارمغان می آورد. خانه رسانه ان اچ پی (NHP Media House) به عنوان یک بوتیک خلاقیت تکنولوژی محور، همواره در تلاش است تا با درک صحیح از هدف و نیاز هر برند، راهکارهای تبلیغاتی را طراحی و اجرا نماید که از نظر ایده و شکل اجرا، کاملا منحصربه فرد و نوآورانه‌ باشند.

 

تبلیغات چریکی )guerilla marketing) سبکی از تبلیغات خلاقانه است که ما بر اساس هدف یا نیاز هر برند، با استفاده از ابزارها و روش‌های نوآورانه آن را بکار می‌گیریم. این شکل از تبلیغات غافلگیرانه، علاوه بر تاثیرگذاری بالا در محل اجرا، امکان تولید محتوای تصویری جذاب جهت بکارگیری در تبلیغات آنلاین را نیز فراهم می‌آورد. در ویدیوی بالا نمونه‌ای از محتوای ویدیویی تولید شده از رویدادی چریکی در سالن سینما را مشاهده می‌کنید که برای معرفی کمپین بسته‌های میلیونی همراه اول توسط خانه رسانه ان اچ پی طراحی و اجرا شد.

 

از آنجایی که در سال‌های اخیر محبوبیت و تاثیر رسانه‌های سنتی تبلیغاتی کاهش یافته است، بازار تبلیغات به دنبال روش‌ها و استراتژی‌های جدید برای انتقال پیام‌های تجاری و تبلیغاتی خود به مخاطبان است. از همین رو تبلیغات چریکی یا پارتیزانی به عنوان یک استراتژی تاثیرگذار مورد توجه بسیاری از برندهای بزرگ در سراسر دنیا قرارگرفته است.
اصطلاح بازاریابی چریکی (
Guerilla Marketing) اولین بار در سال 1984 و توسط جی کنراد لوینسن (Jay Conrad Levinson's) درکتابی به همین نام مطرح شد.
تبلیغات پارتیزانی(چریکییک استراتژی تبلیغاتی است که با استفاده از تعامل غافلگیرانه و نامتعارف، محصول یا خدمات یک برند معرفی و پروموت می‌شونداین شکل از تبلیغات خلاق باعث واکنش عاطفی در مخاطبان خواهد شد و هدفش این است که مردم محصولات یا خدمات یک برند را به روشی متفاوت از آنچه عادت کرده اند به خاطر بسپارند.
گوریلا مارکتینگ بر غافلگیر نمودن مخاطب تمرکز می‌کند و با ایجاد حواشی(یا به اصطلاح سروصدا کردنتوجه بازار را به برند یا محصول مورد نظر جلب می‌نمایداین استراتژی شرایطی را فراهم می‌آورد تا با درگیر کردن مخاطبان، تجربه‌ای به یادماندنی را از خدمات یا محصول ایجاد نماید، این تجربه منحصربفرد عاملی خواهد بود بر افزایش تبلیغات دهان به دهان و آگاهی از برند یا محصول مورد نظر، در این مرحله تولید محتوا و انتشار آن در شبکه‌های مجازی مطرح شده و به تکمیل یک استراتژی چریکی کمک می‌کند.
بر همین اساس NHP MEDIA طی سال‌های گذشته و به شکل کاملا تخصصی بر بازاریابی چریکی (Guerilla Marketing) تمرکز کرده و این روش را به ابزاری برای تولید محتوای ویدیویی وایرال تبدیل نموده است. در ادامه می‌توانید تعدادی از کمپین‌های پارتیزانی که توسط NHP MEDIA طراحی و اجرا شده‌اند را ملاحظه بفرمایید.

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 4 اسفند 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: