آموزش زبان انگلیسی

من آوا مناخانی، مدرس دوره‌‌های این سایت آموزشی زبان انگلیسی هستمفارغ‌التحصیل رشته زبان و ادبیات انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد،و از 14 سالگی عاشق این زبان شدم و شروع به یادگیری کردم و در 18 سالگی فعالیت خود را در زمینه تدریس خصوصی و گروهی زبان در موسسات مختلف آموزشی شروع کردمطی این 13 سال تجربه با افراد مختلف به مسائل و مشکلات انواع زبان‌آموزان پی بردم و متناسب با آنها تصمیم به راه‌اندازی سایت صدای انگلیسی گرفتم تا بخش زیادی از نیازهای آنها را برطرف کنم.

 

از مشکلات زبان‌آموزان می‌توان به کمبود وقت، هزینه‌های بالا، سطح متفاوت توقعات زبان‌آموزان نسبت به سطح هوشی و استعدادی آن‌ها و در همین راستا پاسخ‌گو نبودن موسسات به این قبیل نیازها اشاره کردکه این نیازها زبان‌آموزان را به سمت یادگیری زبان انگلیسی در خانه سوق می‌دهدما در وب سایت صدای انگلیسی تلاش خود را بر این پایه گذاشته‌ایم تا با آموزش رایگان مهارت‌های یادگیری زبان در خانه این نیازها را برطرف کنیم.

 

عموما مردم بر این باور هستند که خود به تنهایی نمی‌توانند از پس یادگیری زبان انگلیسی برآیند و همیشه یادگیری خود را وابسته به موسسات و اساتید می‌بیننداما سیستم آموزشی در اکثر موسسات به گونه‌ای طراحی شده که اولا روند آموزش بسیار کند و ثانیا با نظارت ضعیف مسئولین همراه است که دلیل عمده آن تعداد زیاد زبان‌آموزان می‌باشدنکته دیگر این است که آیا تمامی افراد امکان استفاده از این کلا‌س‌ها با هزینه‌های بالا را دارند؟ افراد پرمشغله چطور؟

 

در صدای انگلیسی تلاش ما بر این است تا با آموزش قدم به قدم زبان‌انگلیسی در همه مهارت‌ها، نیاز تمامی افراد را برطرف کرده و یادگیری را برای شما هم آسان و هم لذت‌بخش کنیم  و کتاب خود آموز زبان ماحصل چنین تلاشی است.

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 10 بهمن 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: